Comparteix cotxe!

28 Feb, 2013 | Notícies

Banner Cotxe 1A partir de l’1 de març, l’Ajuntament de Betxí, a través de la Regidoria de Medi Ambient, posa en marxa la iniciativa «Compartir cotxe», amb la voluntat de fomentar entre la població un ús més racional del cotxe.

El servei consisteix a facilitar la trobada de persones interessades en compartir el vehicle privat a l’hora d’anar a treballar, a estudiar o fer un viatge puntual.

Compartir cotxe té com a finalitat facilitar als ciutadans i a les ciutadanes un altra alternativa en el seus desplaçaments tenint en compte mesures de sostenibilitat en la mobilitat, disminuir la contaminació i el consum energètic produït pels vehicles privats així com millorar la utilització de l’espai públic.

Compartir cotxe el trobaràs al web municipal (www.betxi.es) o a www.compartir.org on voràs online les persones que estan inscrites per fer un viatge semblant a tu. Voràs quines són les teues preferències, si disposen o no de cotxe, el motiu del viatge, i tot un seguit de dades per fer més fàcil la trobada de companys i companyes de viatge. Podràs deixar un missatge electrònic a aquelles persones que consideres adients per compartir un mateix viatge. Tot de manera immediata, gratuïta i sense intermediaris.

Flyer Clica

Notícies relacionades

Agenda

No se encontraron resultados

La página solicitada no pudo encontrarse. Trate de perfeccionar su búsqueda o utilice la navegación para localizar la entrada.

Ús de cookies

Este lloc web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies