Xarrada de Carolina Punset organitzada pel Col.lectiu

21 Oct, 2011 | Notícies

El Col.lectiu Betxí, amb la col.laboració de l’Ajuntament de Betxí i de Noves Sendes, organitza la xarrada «Accions des dels ajuntaments i les polítiques verdes en l’ecologia i l’urbanisme.»

L’acte tindrà lloc avui divendres, a partir de les 19.30 hores, en la seu de Noves Sendes, i comptarà amb la intervenció de Carolina Punset Bannel, regidora d’urbanisme de l’Ajuntament d’Altea.

Notícies relacionades

Agenda

No se encontraron resultados

La página solicitada no pudo encontrarse. Trate de perfeccionar su búsqueda o utilice la navegación para localizar la entrada.

Ús de cookies

Este lloc web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les citades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies