Betxí obté 200.000 euros de subvenció per a la millora de les àrees industrials
L’Ajuntament de Betxí rebrà 200.833€ de l’Institut Valencià de la Competitivitat Empresarial (IVACE) per a la millora i adequació dels polígons industrials del municipi.
L’Ajuntament de Betxí rebrà 200.833€ de l’Institut Valencià de la Competitivitat Empresarial (IVACE) per a la millora i adequació dels polígons industrials del municipi.
Per a lliurar este reconeixement, el Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha visitat Betxí, on s’ha visionat un vídeo del Transbetxí 2019 que es va reproduir en FITUR. També ha assistit la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí.
La recaptació per les taxes del tractament i recollida de residus, del clavegueram i de l’entrada i sortida de vehicles es deriva a l’organisme provincial
Tots els requisits, així com la forma, temps i lloc de la presentació de les sol·licituds es poden trobar en les bases de la convocatòria que estan disponibles en la web oficial i en la seu electrònica de l’Ajuntament de Betxí.
El projecte, que va arrancar al juliol de l’any passat, ha suposat la millora de les aules, la renovació dels banys, el canvi de les finestres, la instal·lació d’aparells de refrigeració, la reforma de la infraestructura elèctrica i el pintat de les façanes. Les obres han tingut un costat aproximat de 400.000 euros.