II Campionat d’Escacs Festes d’Agost
El passat diumenge 21 d’agost, es va disputar en la Piscina Municipal de Betxí el II Campionat d’Escacs per parelles Festes d’Agost.
El passat diumenge 21 d’agost, es va disputar en la Piscina Municipal de Betxí el II Campionat d’Escacs per parelles Festes d’Agost.
Betxí formarà part dels 176 municipis adherits a la SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT, que se celebra cada any entre el 16 i el 22 de setembre.