Diverses empreses s’instal·len als polígons industrials de Betxí
El detonant ha sigut el condicionament elèctric del Molí-llop després de molts anys de deficiències
El detonant ha sigut el condicionament elèctric del Molí-llop després de molts anys de deficiències
A través de la campanya “Contra la COVID, taronges de Betxí”, el consistori ofereix a l’hostaleria els cítrics de la localitat.
En total el consistori ha adquirit 2.000 mascaretes, amb un pressupost total que ronda els 6.000€.
Al llarg de les pròximes setmanes es farà una campanya informativa per preveure els contagis entre la població adolescent.
El programa es durà a terme amb una subvenció rebuda d’ 11.900€ de la Conselleria d’Educació.
-La sessió s’emmarca en el procés de redacció de l’Estratègia participada per a la regeneració del riu sec a Betxí.
-El dimecres 21 d’octubre, s’ha programat el Taller de viabilitat i priorització, que tindrà lloc al Teatre municipal a les 18:30.