Desbrossen la majoria dels camins del terme
Esta setmana ha començat la campanya de desbrossat dels camins del terme municipal que es farà gràcies al servei que ofereix la Diputació de Castelló.
Esta setmana ha començat la campanya de desbrossat dels camins del terme municipal que es farà gràcies al servei que ofereix la Diputació de Castelló.
Es controlarà la temperatura de les persones que vagen a l’ajuntament o a esdeveniments culturals i esportius
Amb l’organització de l’Ajuntament i voluntaris de la Creu Roja es distribuiran vora 800 unitats a la població
L’Ajuntament no cobrarà l’ocupació de les terrasses existents ni les ampliacions mentre dure l’estat d’alarma o les restriccions d’aforament
El projecte preveu la reforma integral de l’edifici Ferrandis Irles, el més antic de la localitat, amb un pressupost total de 600.000€ i s’executarà en els mesos d’estiu amb les aules buides
El consistori pren esta iniciativa en consonància amb les noves mesures que entraran en vigor a partir del pròxim dilluns.